Organizacja imprez świątecznych
Zapraszamy do kompleksowej organizacji imprez świątecznych!
Zapewniamy zorganizowanie imprezy świątecznej w wybranej przez Państwa konwencji, bądź proponujemy oryginalny scenariusz stworzony przez Nas na Państwa potrzeby.
W programie imprezy uwględniamy zabawy oraz warszataty, które integrują pracowników oraz wpływają na pozytywny odbiór firmy.
Każda impreza tworzona jest indywidualnie w oparciu o uwagi i sugestie Klientów.
Organizacja imprezy obejmuje:
- miejsce imprezy (sale balowe, konferencyjne, kręgielnie, kluby, restauracje i inne),
- catering dopasowany do indywidualnych upodobań,
- paczki dla pracowników,
- doświadczeni animatorzy,
- profesjonalni konferansjerzy,
- atrakcje stacjonarne,
- kreatywne warsztaty,
- urządzenia rozrywkowe,
- zaplecze techniczne,
- logistyka imprezy.
Współpraca z Nami jest gwarancją sukcesu i zadowolenia pracowników!
Zapraszamy do kontaktu !